Big Bud: man patinka gyventi ir mėgautis akimirka.

Karolis turėjo galimybę pakalbinti vieną didžiausių "Drum and Bass" iškilybių istorijoje. Esame dėkingi Karoliui ir džiaugiamės pristatydami šį interviu!

 

Svečiavaisi pirmą kartą Lietuvoje, kokie įspūdžiai?

Turėjau nuostabų laiką, tik gaila, kad nepavyko pasilikti šiek tiek ilgiau, beje nebuvo jau taip šalta. Tikiuosi sugrįžti vasara.

 

 

Papasakok mums nuo ko viskas prasidėjo? Kada ir kur pirmą kartą išgirdai drum and bass?

Nuo pat reivo atsiradimo UK scenoje aš smarkiai pasinėriau į ją, į vakarėlius vaikščiojau kiekvieną savaitgalį. Tomis dienomis girdėdavai viską nuo “Italian House”, “Belgan Techno”, “Public Enemy” iki “Allsorts” ir tai būdavo setas iš vieno didžėjaus. Kai UK scena pradėjo kurti laužytus ritmus išeinančius iš 4/4 rėmų su “Kick, Drum” ir aišku begalės “Reggae” motyvų, tuomet man taip pasirodė įdomu, kad nusprendžiau ir pats pabandyti kurti ir įkurti studiją – kas tuo metu nebuvo taip paprasta kaip dabar.. Po 20 metų aš vis dar įstrigęs!

 

Tu jau išleidai 7 albumus. Kuris tau artimiausias?

Pirmasis “INFINITY+INFINITY” vis dar ypatingas man, tai buvo mano pirmasis solo albumas po „Good Looking Records“ vėliava. Vis dar sutinku žmonių kurie sako man, kad šitas albumas atvedė juos į „Drum and Bass“ muziką. “Fear Of Flying” albumas taip pat arti širdies, aš prie jo dirbau gal vienerius metus ir mėnesį Karibų salose įrašinėjau vokalus.

 

Pataisyk jei klystu, bet artėja jau jubiliejinis dvidešimtmetis nuo pirmo tavo leidinio “Temptation/Fantasy” po „Creative Source“ vėliava, iki pat dabar tavo kūriniuose vis dar galima išgirsti plaukiančių atmosferinių, funk bei soul motyvų. Kiek iš tiesų pasikeitė tavo muzika nuo pirmųjų leidinių?

Aš, žinoma, ekspermentavau su muzika daug metų, bet mano skonis vis dar toks pats. Tempas suprantama padidėjo, bet, iš esmės, kuriu ta patį seną gerą „vaibą“.

 

 

Esi „SOUNDdTRAX“ įrašų kompanijos įkūrėjas, panašu kad puslapis jau kuris laikas neveikia, ar tai techniniai niuansai, ar „SOUNdTRAX“ išėjo trumpų atostogų?

Iš tikro visko po truputi: šiais metais, pirmą kartą per 20 metų, susiradau etatinį darbą, tad sunku atrasti papildomo laiko DJ’avimui ir „leibl’o“ reikalams tai šitie dalykai tapo antraplaniais, o ir puslapis buvo „nuhakintas“ pora kartų, tai vis neprisiruošiu jo sutvarkyti. Bet nebijokit „SOUNdTRAX“ dar nemirė. Kitas leidinys bus NO.50 tai noriu, kad jis būtu ypatingas.

 

 

Kokios ateities vizijos? Galbūt šiuo metu dirbi prie kokio nors projekto?

Jokių planų ateičiai, niekad nebuvau tas kuris planuoja toli į ateitį, man patinka gyventi ir mėgautis akimirka, niekados nežinai kas laukia už kito kampo!!

 

 

Per tiek daug laiko grojimo, prodiusavimo, leidybos tavo ausis turėtų būti stipriai “išprususi”. Kuris laikotarpis, tavo manymu, buvo kokybiškiausios muzikos era?

Turiu pripažinti jog šiuolaikinė kūryba vis gerėja ir gerėja. Aišku yra ankstesnių nuostabių periodų ir senesnių kūrinių kurie išlaikė laiko testą, bet aš visad galvojau, kad reikia žiūrėti į priekį ir progresuoti.

 

 

Geriausiai remiksuotas tavo gabalas?

Roy Green ir Protone - "Changes f.t Mc.Drs" bei Flaco remiksas "Lady Sing The Blues"

Big Bud